/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Nattens gamle vits!
Fra : Majormajor
Vist : 983 gange
10 point
Dato : 23-08-11 23:46

En flot dame kom ind på et apotek og fik vekslet en krone i 25-ører til vægten.

Første gang var hun ikke tilfreds.

Hun lagde pelsen og vejede sig på ny. Viseren var heller ikke tilfredsstillende denne gang.

Hun lagde sin sweater og prøvede igen. Heller ikke.

Hun skød skoene af og gik på vægten for fjerde gang.

Og så var det, at apotekeren trådte et par skridt nærmere med ordene: - Fra nu af er det på min regning, frue!

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-08-11 03:28

En meget kraftig dame og hendes meget yndige, voksne datter kom ind i lægens konsultationsværelse.

-Værs'go at klæde Dem af, sagde han til datteren.

-Jamen doktor, det er mig, der er syg, protesterede moderen.

-Jaså, Nå. Må jeg se Deres tunge?

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 24-08-11 06:14

2 kvinder kom fra fest og måtte på toilettet. Kirkegården var det nærmeste sted. En tørrede sig med trussen og smed dem. Den anden brugte en sløjfe hun fandt på en krans.

Deres mænd talte sammen dagen efter, og den ene sagde : "Trist at sende konen til fest - hun kom hjem uden trusser.. "

"Værre med min" sagde den anden - "hun havde en lap mellem benene, hvor der stod : Tak for alt. hilsen gutterne fra arbejdet"

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 24-08-11 06:24

En forretningsmand havde lige fået fri fra arbejde.
Inden han tog hjem, ville han lige forbi et bordel.

Han kom ind og havnede i kanen med en Japaner.
Mens de lå der og den vilde sexleg var på sit højeste,
begyndte hun at råbe "SUNG WA ! ! ! SUNG WA ! ! ! SUNG WA ! ! !"

Forretningsmanden var så vild i varmen, at han tænkte, at det måtte hun også være, så det betød sikkert bare dejligt eller bliv ved eller noget i den retning, så det var jo godt !

Dagen efter var forretningsmanden ude at spille golf med en Japansk direktør. Pludselig lavede japaneren en "Hole-in-one", og så tænkte den danske forretningsmand:
Nu skal han bare høre, at jeg kan sige godt på Japansk, og så sagde han "SUNG WA ! ! !",
Den japanske direktør gloede på ham, og spurgte:

"Hvad mener du med : "Det forkerte hul ? ?".

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 10 point
Dato : 24-08-11 11:16

Mester greb to af svendene i at stå og sparke hinanden i kronjuvelerne.

- Hvad fanden har I gang i, gør det ikke ondt ?

- Næh, vi har sikkerhedssko på.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-08-11 17:21

Samtale over hækken,mellem to nabokoner - Er det dig der går rundt og siger,min mand har en vorte på sin p..

- Nej,det har jeg aldrig sagt...... jeg har kun sagt,det mærker som om.......

M.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 24-08-11 22:53

vil i hører en vits ??

: sandwich Haha ( det rimer )

der findes også en pomfrit version.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 25-08-11 06:07

Citat
der findes også en pomfrit version.

Den eneste pomfritvits, jeg kender er denne:

2 pomfritter legede gemmeleg og så råbte den ene pomfrit til den anden:" Pom Frit Frem"

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 28-08-11 14:21

Tak for svaret LuffeA. Skønno vits .

Kommentar
Fra : poulpc07

Dato : 07-02-12 06:42

2 mænd træner til maratonløbet da den ene siger: "jeg skal hjem og have lagt min kost plan om".
Den anden siger: "Jeg skal hjem og hive Susans trusser af i en fart".
"Hvorfor dog det?" spørger den første. "Fordi de kravler op i røven på mig når jeg løber".