/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
alm simkort
Fra : karin42
Vist : 1095 gange
100 point
Dato : 21-08-11 17:12

hvad koster et simkort til en lidt ældre nokia telefon kan ikke finde nogen priser .
mvh. karin.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 21-08-11 17:43

Sim kortet er med i prisen når du opretter et nyt abonnement, husk at oplyse at det er til en ældre telefon som måske bruger et andet sim kort, telefonen bruger måske flere volt end de nyere telefoner, jeg har selv oplevet det for år tilbage at jeg skiftede telefon og sim kortet fra den gamle kunne ikke bruges selv om det var magen til at se på.
Hvis du har et abonnement og dit sim kort er blevet væk eller gået i stykker så skal du kontakte udbyderen

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 21-08-11 18:29

Tak for svaret o.v.n..

tak skal du ha' det lyder ret nemt når bare man ved det .

fortsat go' søndag .

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-08-11 18:34

Det var vistnok i 2005 jeg skiftede en Eriksson ud og fandt ud af det med "stærkstrømskortet".

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-08-11 18:56

Selv tak - jeg håber du finder et sim kort som kan bruges