/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
baby sense alarmer
Fra : bublebee
Vist : 910 gange
100 point
Dato : 19-08-11 14:05

http://www.babyalarmer.dk/vuggedoedsalarm/vuggedodsalarm-babysense-6.php

vs

http://www.babyalarmer.dk/vuggedoedsalarm/vuggedodsalarm-babysense-2.php

Hvilken skal jeg vælge og hvorfor. Kan ikke rigtig finde ud af hvad den store forskel er ???

Accepteret svar
Fra : mr.røgen

Modtaget 110 point
Dato : 19-08-11 14:31

jeg syntes du skal vælge babysense 6 det ville jeg selv, da du på 6´ern kan følge dit barn 100% hele tiden, og alligevel giver den lyd fra sig hvis noget er galt. + at på 6´ern er der 2 sensere der overvåger dit barn. og man vil jo altid godt kunne føle sig så tryg som muligt når det gælder ens barn :)

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 19-08-11 14:55

Det står da på siderne hvad du får mere med babysense 6-

hawaii7

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 19-08-11 21:24

ja fatter det bare ik helt gg

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 19-08-11 23:20

Jeg kan ikke udtale mig om de 2 modeller.
Men da min datter blev født for 15 år siden købte vi en, som jeg mener hed "BabySense", det var ret nyt dengang og den kostede ca. 1.500 kr.
Jeg kan forestille mig, at de 2 du linker til er videreudviklinger af denne.

Og den var lige så god/effektiv som den min veninde havde lånt med hjem fra sygehuset, da hendes lille datter et par gange var holdt op med at trække vejret.

Det hændte jo, at vi tog baby'en op af sengen og glemte at slå alarmen fra, så kunne vi lige nå at sætte os i sofaen før der begyndte at lyde nogle små klik-lyde og så gik der nogle sekunder før (a)larmen begyndte.

Jeg har været glad for den til begge mine børn.

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 12-09-11 20:07

Tak for svaret mr.røgen.