/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Biosopdatering til ram. Hvordan??!
Fra : lillegum
Vist : 299 gange
20 point
Dato : 21-05-03 11:33

Jeg har en gammel computer, synes jeg selv (1000mhz 128ram geforce4 osv.), så derfor købte jeg 256sdram 133mhz, men de vil ikke virke! Skærmen flimrer i winXP, når jeg starter computeren. Den kan godt se at jeg har dem i, men de virker ikke. Jeg fik derfor af vide af en ekspert, at jeg skulle ordne dem i bios. Hvordan gør man det..?

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 21-05-03 12:49

Hvilket motherboard har du?

Kommentar
Fra : lillegum

Dato : 21-05-03 14:42

AMD Athlon..?

Kommentar
Fra : lillegum

Dato : 21-05-03 14:50

Nej, for søren! Jeg har lige fundet ud af at det er et biostar...

Kommentar
Fra : 510

Dato : 21-05-03 16:17

Hejsa

Biostar, og hvad mere??
Har du en manual??

Mvh Jan

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 21-05-03 17:28

AMD Athlon er din CPU. Da du købte computeren fulgte der sikkert en lille manual med, samt nogle stik og cd'er evt. i en lille antistatisk pose. Uden på den lille manual står der navnet på dit motherboard.

Kommentar
Fra : lillegum

Dato : 21-05-03 19:36

m7vkl. Ka det passe..?

Annuller spørgsmålet
Fra : lillegum

Dato : 01-02-06 10:21

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål