/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
kostplan
Fra : 234
Vist : 869 gange
100 point
Dato : 14-08-11 20:16

Hej!
Jeg har en venninde som gerne vil slanke sig nede omkring bagdelen og lårene. Hun går til fitness hver anden dag , og da cykler hun for det meste.

Er der en som vil hjælpe mig med at lave en kostplan

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 14-08-11 20:47

Der findes en masse kostplaner på nettet, hvis du bare googler dig lidt frem. Hvis du skal have en kostplan, der er tilpasset dig, så skal man vide lidt mere om dig, hvad du kan lide og ikke lide m.m.
Nu ved jeg ikke om du / din veninde skal tabe sig meget eller bare skal have "omfordelt" nogle kilo? Men generelt set kan du prøve at spise flere fibre, mindre fedt, ingen: "sukker, hvidt mel, hvide ris, hvid pasta" Spis masser af grøntsager og noget magert kød. Og husk så at drikke et par liter vand om dagen. Ofte forveksler vi sult og tørst.
Held og lykke med projektet

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 110 point
Dato : 14-08-11 20:49
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 14-08-11 20:52
Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 14-08-11 21:13

Tak for svaret pifo.