/ Forside/ Karriere / Job / Faglige organisationer / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 460
Hvordan kan man finde på at stemme på Pi~
Fra : elha
Vist : 850 gange
100 point
Dato : 21-11-01 22:13

Er det danske samfund ved at være fuld af tåber ?

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 100 point
Dato : 22-11-01 02:23

Jeg går stadig rundt i en Tåge, af undren,over hvilken epedemi der må ha`ramt de mennesker der har sat deres Kryds ved "Dronningen over "fordærv". ---!!!! Svaret -----hvordan nogen kan finde på det,-ja,---ordene jeg gerne ville skrive må hellere forblive uskrevne,---!!!!

Parkenss

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 22-11-01 12:28

Hvis dit 4-årige barn ikke KAN forstå, at det ikke må lege ude midt på vejen hvor der kører biler, sidder du inde med en afmagt, som kunne få dig til at ruske det, mens du råber ganske højt. Du ønsker i virkeligheden ikke at gøre dit barn ked af det, men prøver at beskytte det, ved at reagere. Jeg tror, det er det samme der sker, når krydset sættes ved PIA, - det er egentlig ikke fordi man ønsker det skal være sådan, men for at råbe dem op, som ikke har haft evnen til at lytte til de signaler, som trods alt har svirret i luften gennem nu snart 10 år. Ingen har formået at handle håndfast, - det er det, der siges ved at råbe højt.

M.v.h.
Ammitz

Godkendelse af svar
Fra : elha

Dato : 22-11-01 16:51

Tak for svaret PARKENSS.