/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
fm 11 til en notes book
Fra : cobran
Vist : 578 gange
100 point
Dato : 03-08-11 23:32

Hej.

Jeg har installeret fm11 på en af de helt små Notes Book Acer Aspire One, men når jeg starter spillet så gidder den ikke at starte selvom i "task manager" kører den.

Er det fordi fm11 ikke er egnet til de helt små bærbare eller skal man have en special version som hvis man skal have det på mobilen?

Mvh. Cobran

Kommentar
Fra : Kayel

Dato : 04-08-11 07:20

hvad er FM 11? hvis jeg må spørge...
lidt mere information ville være nyttigt

Accepteret svar
Fra : Kayel

Modtaget 100 point
Dato : 04-08-11 07:24

hvis det er Football Manager 2011, kan du ikke køre det på en notebook, udover hvis den er lavet til at spille på...

men disse krav er minimum for at kunne trække spillet:

Minimum hardware requirements:
OS: Windows XP / Vista / Windows 7
CPU: 1.4GHz or faster for XP, 2.0GHz or faster for Vista or Windows 7
RAM: 512MB for XP, 1 GB for Vista or Windows 7
VGA: Nvidia GeForce FX 5900 Ultra or greater / ATI Radeon 9800 or greater / Intel 82915G/82910GL or greater. Earlier cards may only display 2D Match Viewer Mode and are not supported
DirectX: 9.0c
Hard Drive: 2GB

hvis bare én af disse ikke er opfyldt, vil du få problemer med at spille spillet, især CPU, RAM og VGA..

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 09-08-11 21:36

Tak for svaret Kayel.

Kommentar
Fra : Kayel

Dato : 10-08-11 07:56

vsl ;)