/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
udposning af hovedpusåre?
Fra : Nul7
Vist : 1059 gange
100 point
Dato : 29-07-11 15:41

Er der nogen der har erfaring med dette?
Det drejer sig om en udposning af hovedpulsåren i bughulen ca. 4+3,8.
Operation hvordan?
Hvornår opererer de?

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 110 point
Dato : 29-07-11 15:48

Da skal du opereres hurtig.Man ved aldrig når det går hul på udposningen. og da dør du inden for minutter. Jeg mener de setter et stent på udposningen. Jeg har en kammerat der de opdaget en udposning på hovedpulsåren i maven. Han kom ind til operation i løbet af et par dage.
alimak

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-11 15:54

Tror du, at lægen er til stede her på kandu?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-11 16:14

Citat
Hvornår opererer de?

Onsdage kl 16.00

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-11 16:16

Jeg kender en der fik den operetion, jeg ved ikke hvordan - men det skete øjeblikkeligt -

Jeg kan ikke forstå Alimak kender en hvor det tog et par dage før patienten blev operet, men der kan måske være forskel??

Min bekendte fik af vide at det var livstruende, og skulle opereres jo før jo bedre

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-07-11 17:50
Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 29-07-11 18:17

skynd dig at henvende digtil den der har diagnoseret dig. Du har måske ikke fået henvendelse om operation fordi din journal blevet væk. Det skete for en jeg kender.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 29-07-11 18:55

Nordsted1
Han jeg kender med udposningen, kom ikke ud af sygehuset før han var opereret,og han ventet 2 dage før han kom på operationsbordet. De ville nok operere med det samme men pga. ferie og sikkert andre ting så måtte han vente.Så var det i Norge.....
alimak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-11 19:27

Det kommer jo an på hvor alvorlig den udposning er.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-11 19:30

Det er jo muligt at gå med en udposning i lang tid.
Så opdages den og ba bu hvor forfærdelig det er.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-07-11 23:49

Citat
Det er jo muligt at gå med en udposning i lang tid.
Så opdages den og ba bu hvor forfærdelig det er.

Dine indlægs karakter tyder på at Du har en sådan i hjernen.

Og ja, brister en sådan i hjernen er man død eller en grøntsag.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-11 06:53

Citat
Dine indlægs karakter tyder på at Du har en sådan i hjernen

idiot

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-11 06:57

Citat
- Ubesvarede 0
- Besvarede 17
- Annullerede 14
- Slettede 0
Ialt 31

geniets Luffe viser gode resultater

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-07-11 08:14

Du og Dine statestikker.....

Er det nogensinde faldet Dig ind at de annullerede spørgsmål ikke bevidst er blevet annulleret, men blot fordi at de havde overskredet sidste salgsdato, hvad jeg selvfølgelig undskylder de involverede.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-11 08:16

Citat
ikke bevidst er blevet annulleret

jo ignoreret

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 31-07-11 17:36

Tak for alle jeres kommentarer og mevirken til et problem, men jeg kan meddele jer, at der er 8 ugers ventetid inden man kan komme til en undersøgelse.
Det må have sin årsag, at man godt kan gå med den et stykke tid, såfremt udposningen ikke er for stor. Så det Leffe siger er egenligt ret fornuftigt.
Dem I nævner må åbenbart havde været i overhængende fare.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 31-07-11 17:36

Tak for svaret alimak.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 31-07-11 17:47

Tak .Min vens udposning var så stor som en tennisbold.Så der ville de operere med det samme.
alimak