/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Automatisk Afspilning????
Fra : Gigli-Chico
Vist : 615 gange
75 point
Dato : 26-07-11 23:17

Hej.

Jeg vidste ikke lige helt hvor jeg skulle sætte et her spørgsmål, så nu satte jeg det bare i computerspil.
Jeg hjælper min mormor med hendes "nye" computer, det er en hun har fået af min onkel.

Computeren virker sådan okay, men der er bare et problem. Stort set hver minut eller hver 3 minut kommer der 1-8 vinduer op, hvor der står Automatisk Afspilning, og så er der den der lampe der lyser over en mappe. Computeren kører med Windows XP 2002.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, er der nogen af jer der kan hjælpe? På forhånd tak.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-07-11 09:40

Prøv og se om der skulle være et drev der er sat til automatisk afspilning i C:
ellers prøv at rette på det.
Eller hiv strømmen til drevene og se om det virker

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 27-07-11 10:37

Jeg har lige prøvet at højre klikke på et tomt drev, og så gå ind under automatisk afspilning, og så trykke på: vælg handlinger der skal gøre. så trykkede jeg på foretag intet. og trykkede anvend, men den kommer stadig op med dem?.

Jeg har ingen ide om hvordan man tager strømmen fra sådan nogen og det ved jeg ikke helt om jeg tør hvis nu jeg får tager noget forkert ud eller sådan.

Accepteret svar
Fra : Kayel

Modtaget 37 point
Dato : 03-08-11 21:33

Det bedste ved overtagelse af en computer, er som regel at foretage en formatering, da computeren så vil være nemmest at indstille for en ny bruger,
men da der er tale om en ældre computer (med XP) kan dette være en vanskelig opgave...
Du burde få fat i én som har prøvet det et par gange før, så kunne i muligvis også slippe for formateringen!

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 08-10-11 10:16

Tak for svaret Kayel.