/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Ubuntu
Fra : Pytten1510
Vist : 677 gange
100 point
Dato : 23-07-11 16:43

Hej

http://www.kandu.dk/Spg150731.aspx

Har en "gammel" tråd liggende.....nogen som kan hjælpe mig videre ?

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 110 point
Dato : 23-07-11 16:52

Har Du prøvet de Ubuntu forums der henvises til ??

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 23-07-11 16:58

Ja og der står at man skal ind i Bios hvis ikke den installere af sig selv....men men...det er ike noget jeg har styr på....er lidt "bange" for at bevæge mig rundt derinde....medmindre jeg har en guide...
er lige nu inde på et faneblad der hedder Boot....så har jeg valgmulighederne Boot Device Priority og Boot Settings Configuration....og ved ikke hvad jeg skal

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 23-07-11 17:52

Tak for svaret LuffeA.
Ved ikke hvordan, men jeg har klaret problemet....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-07-11 18:46

Det er måske en udgave der hedder eeebuntu du har. (Den bruger jeg selv på en bærbar via USB)
Hos www.ubuntudanmark.dk er de ellers meget flinke til at hjælpe............du skal bare blive ved med at spørge, og så bliver det som regel skåret ud i pap.