/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Form mail
Fra : k_m_s
Vist : 987 gange
100 point
Dato : 19-07-11 12:54

Hej igen

Når jeg ser vejledninger på php form mail på nettet, bliver <input type> tags så godt som aldrig afsluttet med /. <textarea> bliver afsluttet.
Ved godt at der også står på nettet at det skal være sådan men jeg får fejl i W3 validator.

Min side går først igennem når jeg afslutter alle tags.

Er det nyt at alt skal afsluttes eller hvad??

Hilsen
Kim

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 100 point
Dato : 19-07-11 17:55

Man slutter altid en sætning med et punkttum.

Men man kan også sjuske og lade være, uden det ændre meningen.

Afslutning er ikke altid nødvendigt, men som manglende punktum giver fejl i dansk stil, er manglen afslutninger i programering dårlig stil og medfører W3 valideringsfejl.

Der er lidt lidt som når der går mode i at undlade - eller bemærke manglende nutids "r" i skreven tekst. Alle kan læse hvad der står men irriteres over sjusk.

vh Ben

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 21-07-11 23:56

Tak for svaret Benjamin.Hansen.