/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
klistermærker/priser
Fra : hovsada
Vist : 492 gange
50 point
Dato : 14-07-11 11:44

Jeg kan ikke være den eneste der irriteres over at købe varer med klistermærker, som næsten ikke kan fjernes uden at der sider papir og klister tilbage. Ved godt at man kan fjerne med benzin eller olie, men er det rimeligt at man selv skal gøre det ? og ikke alt tåler disse væsker.
Tidligere kunne man få forretningen til at fjerne pris og mærker - men nu klistrer de bare et byttemærke over og gir et surt svar om ar det må man selv gøre....
...efterlyser andres mening ( ikke dummebemærkninger ) og måske en måde at løse problemet !

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 14-07-11 11:54

Åh, hvor har du ret. Jeg irriteres også over det. Og må jeg supplere? Jeg er så led og ked og træt og sur over de mærker, der syes i tøjet i dag. Vaskemærkerne! De er stive og kradser, og det er ikke altid let at klippe dem af uden at ødelægge syningerne. Hvorfor kan de ikke være af noget silkeblødt stof som i de gode gamle dage?
Nej, desværre har jeg ikke nogen løsning på problemet andet end at håbe, at vores opråb høres af de rette.

Forklaringen på klistreret er nok, at det ikke skal være så let for kunderne at bytte rundt på prismærker i butikken. Jeg husker som ung pige hvor jeg stod i butik, at vi nogle gange så kunderne gøre det.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-11 12:08

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-11 12:09

Citat
Ubesvarede 3
- Besvarede 64
- Annullerede 55
- Slettede 2
Ialt 124

Det kan man også ha en mening om

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 14-07-11 12:17

det ville være en fin service , hvis butikspersonalet selv spurgte om de skulle fjerne mærke og klister.....kan huske at det var sådan tidligere. hvor jeg kommer fra (Jylland)...gad vide om der er nogen praxis eller regler omkring det ?

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 14-07-11 12:19

Har blacklistet Tell ...fatter ikke at nogen gider komme med de bemærkninger...dette er osse grund til nogle af mine annullerede spørgsmål...

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 14-07-11 13:05

sådan er Teil bare. Tag dig ikke af ham, han gør det mod alle. Jeg kan godt forstå, at du BL ham, for han er irriterende, når han kommer med de dumme kommentarer.
Jeg synes også, det ville være fint, hvis personalet gav os muligheden for at de kunne fjerne mærkerne, men jeg tror simpelthen at det er et for stort problem for dem også, og det er ikke en gang sikkert, at det er dem, der sætter mærkerne på.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-07-11 16:02

Prismærker burde da være helt yt efter 25 år med stregkoder.

Nogle kunder ser en sport i at flytte orange prismærker over på andre varer, og endda også at flytte stregkoder hvis de er "let aftagelige", derfor bliver de sat på med ordentlig lim.