|
 | Ingen kontakt til Samsung Galaxy Tab Fra : sonjor | Vist : 506 gange 200 point Dato : 09-07-11 10:07 |
|
Hej, kan nogen mon hjælpe mig med dette:
Når jeg tænder for den, vises en advarsels-trekant øverst t/venstre. Efter indtastning af simkode, vibrerer den lidt, og der vises en besked:
" Beklager!Programmet Kalenderlagring (proces.com.android.providers.calendar) er stoppet uventet. Prøv igen - Tving lukning."
men efter utallige forsøg kommer jeg ikke længere, og kan således ikke engang komme til indstillinger for evt. at gendanne til oprindelig tilstand som fra ny.
mvh Sonja
| |
 | Kommentar Fra : sonjor |
Dato : 10-07-11 09:58 |
|
Ovenstående har jeg nu opgivet, men kan nogen her fortælle mig, hvordan jeg kan udføre en "hard reset" på denne tab, når jeg ikke kan komme ind i indstillinger??.
| |
 | Kommentar Fra : sonjor |
Dato : 10-07-11 13:39 |
|
Jeg vil gerne lukke dette nu, da jeg har fået løst problemet med hjælp fra anden side.
mvh Sonja
| |
 | Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|