/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
male campingvogn udvendig ??
Fra : solling
Vist : 3144 gange
50 point
Dato : 03-07-11 04:54

Hej alle i erfarne campister.
Jeg er netop blevet den lykkelige ejer af en gamme Kabe campingvogn. Den er super fin og velholdt indvendig men ser noget hærget ud udvendig. Jeg har tænkt mig at give det hvide en gang algerens og ville meget gerne have den røde stribe malet op, men hvilken maling skal man bruge ?
Håber at nogen kan hjælpe

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 03-07-11 07:02

Velkommen i campingverdenen

Du kan bruge autolak, evt på spray

Der findes også noget der kan friske farver op, så det er ikke helt utænkeligt at du kan "nøjes" med det til den røde farve

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-07-11 13:08

Se denne tråd.
http://www.dcu.dk/forum/goderaadogideer/malingafgammelcampingvogn/
Det er det samme som nordsted skriver men du kan event. stille spørgsmål derinde også

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-07-11 13:28

Hvorfor stille spørgsmålet på DCU's side, når andre har gjort det, man kan da bare læse svarene

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-07-11 13:51

Citat
Hvorfor stille spørgsmålet på DCU's side, når andre har gjort det,

Det KUNNE jo være der kom tillægsspørgsmål under vejs

Godkendelse af svar
Fra : solling

Dato : 03-07-11 23:52

Tak for svaret Nordsted1. jeg må igang med at male