/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Manglende erektion i Swingerklub
Fra : lala66
Vist : 2541 gange
20 point
Dato : 19-06-11 21:42

Hejsa
Min kone og jeg har igennem 3-4 år været aktive swingere og nyder det meget. Vi er enige om betingelserne og har prøvet lidt af hvert. Vi har besøgt swingerklubber, fundet par på scor.dk, og været med i sommerhusfester samt besøgt par privat.
Mit problem er at selvom vi er sammen med et dejligt par sker det at erektionen udebliver. Nogle gange fungerer det fint, men ret ofte er det som om jeg er for "spændt" eller forhippet. Og det er ikke fordi lysten mangler. Har prøvet at der ligger den lækreste kvinde foran mig og kalorius vil bare ikke. Ved godt det kan skyldes stress og nervøsitet, men vil dog sige at det jo ikke er første gang.
Er der andre brugere der har lignende problemer og findes der øvelser der evt. kunne få en til at slappe af. Jeg har endda prøvet potensmidler, men uden den store effekt.
VH lala66

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 19-06-11 22:09

Hvis kalorius virker derhjemme, så er det præstationsangst og som du også selv er inde på

stress og nervøsitet

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 19-06-11 22:23

det er ikke fordi jeg er ekspert på området.

men prøv at spise mørkchokolade og kirsebær 45 min inden du går i gang. og drik lidt vand, det skulle gerne hjælpe.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-06-11 08:17

Indrøm at du er en gammel stodder på 80.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 20-06-11 12:52

På trods af alle gode intentioner kan det være den dårlige samvittighed ved den aftalte utroskab, der gnaver. Så prøv at holde en pause, snak det igennem igen med din partner, og måske i finder en anden tilfredsstillende løsning på jeres sam/sexliv.

Kærlig hilsen fra Kirstine

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-06-11 18:20

Pas nu på med disse potensmidler:
http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article1573683.ece

Nej,gloende kul,er hvad der skal bruges. Virker hvergang. Billig og effektiv.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 20-06-11 20:52

>Har prøvet at der ligger den lækreste kvinde foran mig og kalorius vil bare ikke. Ved godt det kan skyldes stress og nervøsitet, men vil dog sige at det jo ikke er første gang. <

Er det manden du tænder på?????????? siden den funker en gang imellem??

Bare en tanke

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-06-11 21:09

Citat
Er det manden du tænder på?????????? siden den funker en gang imellem??

Et ægtepar var kørt lidt sur i deres parforhold.Så de besluttede sig for at prøve et partnerbytte.Efter en times tid,rejste den ene mand sig op på albuerne og spurgte:Hvordan tror du det går,inde hos pigerne.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 20-06-11 21:16

Ja ja .....det kan jo være løsningen....

Kommentar
Fra : lala66

Dato : 20-06-11 21:41

Nej, det med manden er bestemt ikke løsningen og min alder er knap 80 endnu (45).
Vil nok ikke gå så vidt at kalde det aftalt utroskab. Det er et forkert ord, men usikkerheden ved en ny partner er sikkert årsag til den manglende erektion, men det er jo også det der pirrer os. Jeg mener bare at nervøsiteten burde være væk når vi har prøvet det så mange gange.
Tak for svarene.

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 20 point
Dato : 20-06-11 22:17

Jeg tror det handler om fokus. Når du og konen ligger hjemme i dobbeltsengen kan du koncentrere dig 100% om det der sker i de nedre regioner, uden at tænke.
Når i er ude og swinge sker der 1000 nye ting på en gang, det er en ny partner, et nyt sted, der er nogen der ligger og roder ved siden af, din kone er sammen med en anden, osv. Så din hjerne kører 300 km/t for at bearbejde de mange indtryk, og du tænker koncentreret på det der sker.

Men sex handler ikke om at tænke, sex sker ikke bare i hovedet. Sex handler om at føle sig tryg, at kunne give slip og være til stede i hele kroppen, at kunne mærke hvad der sker.

Det du skal øve dig på er at lukke resten af verden ude, lukke øjnene og glemme resten af verden, og bare mærke, føle og sanse. Så når du ligger der, og rejsningen mangler, så luk øjnene, træk vejret dybt, giv tid og mærk hvad der sker, så skal det nok komme.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 20-06-11 22:20

Hej lala66.

Hvis du har fået "svar nok", skal du vist lige acceptere et, så din tråd bliver lukket . Og det rette svar er fra fun2. Det må du kunne bruge til noget.

Godkendelse af svar
Fra : lala66

Dato : 21-06-11 09:29

Tak for svaret fun2.

Kommentar
Fra : tyller01