/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Jeg har dummet mig,
Fra : nomore
Vist : 1189 gange
10 point
Dato : 18-06-11 20:32

Citat
http://www.kandu.dk/spg156309.aspx

Hvor simpelt kan det være, 2-4 klik og det er mormalt - IGEN

---
men siden du har blacket mig, må du jo vente på en der kommer med svaret

Du får det IKKE fra mig.......

Accepteret svar
Fra : Cimbombom

Modtaget 5 point
Dato : 19-06-11 22:30

det er menneskeligt at begå fejl, men man må bare lære af sine fejl og prøve på ikke at begå dem igen.

selvom personen har blacket dig, kan du godt gøre en god gerning og skrive løsning på spørgsmålet her inde hvis du kender det..

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-06-11 00:53

Citat
det er menneskeligt at begå fejl, men man må bare lære af sine fejl og prøve på ikke at begå dem igen.

Ikke da herinde.......

Du må da mene, ude i den store Verden

Citat
selvom personen har blacket dig, kan du godt gøre en god gerning og skrive løsning på spørgsmålet her inde hvis du kender det..

Har jeg gjort før__ blev bare blakket alligevel = MEN
http://www.kandu.dk/Spg155814.aspx
plus så megen anden hakken på profilen////..mig
SÅ, NEJ TAK
Siger min lille mening, kan den bruges, OK.
Hader formynder staten kandu, og visse indbyggere, der tror sig bedre end andre.

Og den må du også gerne blakke mig for, har ikke andet end MINE erfaringer at give af
MEN SIKKERT EN MASSE STAVE_PLADE_FEJL.
hen-under de sorte timer, da jeg ikke har lys i/ på tastaturet.

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 23-06-11 00:54

Tak for svaret Cimbombom.