/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
Apartments for rent in CA - Husleje?
Fra : Katjavalentina
Vist : 1056 gange
50 point
Dato : 16-06-11 10:17

Hej,

Jeg har overvejet at tage et semester i USA om 2 års tid, men jeg har lige et spørgsmål vdr. husleje. Når jeg kigger på diverse 'leje' lejligheder i San Diego området, så er de ikke så dyre igen, men min veninde sagde at det sagtens kan være fordi det er en ugentlig husleje som fx hun betaler i Sydney - nogen som ved noget om det?

Mvh

Katja

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-06-11 10:20

Hvis du skal læse derovre, så tal med skolen, de har givetvis en acommodations officer eller lignende som kender priser og vilkår.

Kommentar
Fra : Katjavalentina

Dato : 16-06-11 20:48

Jeg vil gerne læse ca. et år eller måske mere og gerne have min kæreste og mine 2 katte med, så det skal helst være noget hvor vi lejer.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 25 point
Dato : 16-06-11 21:15

Men det er stadig noget skolen kan hjælpe med

Godkendelse af svar
Fra : Katjavalentina

Dato : 24-06-11 09:20

Tak for svaret Kortoververden.