/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Bryllups-pynt
Fra : HundemorGreve
Vist : 1129 gange
20 point
Dato : 14-06-11 15:07

Vi har brug for nogle ideer

Vi skal holde bryllupsfest til november og mangler nogle ideer til pynt på bordene

Det vi har er: 70 gæster, 2 lange borde med hvide duge og løbere i lime, lilla eller tyrkis hist og her, høje vaser til enkel blomst/gren, lave lysestager med lime, lilla, tyrkis og hvide sterinlys.

Det vi mangler: IDEER!!!! Tak

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 10 point
Dato : 14-06-11 16:30

Citat
Det vi mangler: IDEER!!!!

Øl

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-06-11 18:58

Jeg har lige set, tyl i en farve der passer, som var bundet rundt om vaserne med en enkelt blomst i. Og et smalt silkebånd som var bundet om lysestagerne.

Det var lavet ponponer, som var sat i en passende farve i lysnet, som beklædte siderne i en pavillion.
De var enkelt lavet og istedet for at binde med snor, var de sat sammen med en børnehårelastik - så var de runde ponponer, sat imellem ledningerne i lysnettet - det så ret flot ud.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-06-11 20:56

Søstrene Grene har pailetter i de skjønneste matchende - metallic - farver!

Check evt. hvilke blomsterarter der er i november, så bliver du ikke overrasket.

Naturligvis servietter i samme farver, som bordløberne.

Godkendelse af svar
Fra : HundemorGreve

Dato : 14-06-11 21:04

Tak for svaret refi. Self skal der øl på bordet, men jo ikke som pynt....

Kommentar
Fra : HundemorGreve

Dato : 14-06-11 21:40

Tak til Camillasmoster og Smuller54 for jeres svar de var lidt mere brugbare

Jeg er helt ny her, så troede jeg kunne acceptere alles svar, men det kunne jeg ikke... øv øv øv øv

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-06-11 01:20

Du kunne evt. vente lidt, til der kom flere muligheder.

Velkommen ombord!

Vi er en flok hjælpsomme kandusser (dog et surt "opstød" en gang imellem, men det må man jo så tackle til dén tid)

Man kan også få sig flere dejlige grin herinde!

Hanne