/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
navneændring
Fra : myes
Vist : 848 gange
100 point
Dato : 06-06-11 08:54

Hej

jeg tror jeg har set mig blind på alle de forskellige sider på nettet omkring navneændring og er.

Jeg er blevet skilt og nu vil jeg gerne have mit eget efternavn igen, men hvordan gør jeg det?
Har kigget sider op og ned men har ikke rigig kunnet se mig ud af det.
Der er vist også noget med det fungerer på en anden måde hvis man er fra Sønderjylland??

er lidt lost...

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 110 point
Dato : 06-06-11 09:03
Godkendelse af svar
Fra : myes

Dato : 06-06-11 09:09

Tak for svaret Stouenberg. super hurtigt svar

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-06-11 09:10

- velbekommen myes...

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 06-06-11 09:18

Jeg har selv ændret både for- og efternavn. Jeg henvendte mig til kordegnen (kirkekontoret) hvor jeg bor, og så går det hele næsten af sig selv. Det eneste de skulle bruge var min dåbsattest.

Her kan du læse om det, samt det mht. Sønderjylland.

God Dag

Kommentar
Fra : Mone