/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
Gratis fonts søges
Fra : Katjavalentina
Vist : 1034 gange
50 point
Dato : 02-06-11 22:36

Hej,

er der nogen af jer som kender en brandgod font side som også er overskuelig? Skal nemlig bruge en skrifttype, men syntes at mange af de sider som findes på nettet kræver betaling bare for at se udvalget og det gider man jo ikke, hvis man ender med ikke at finde den helt rigtige font.

Håber nogen kan hjælpe mig

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 50 point
Dato : 03-06-11 01:33
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-11 07:41

Som sagt google, hvor dum kan man være.

Godkendelse af svar
Fra : Katjavalentina

Dato : 05-06-11 20:23

jeps, har fundet en god side. tak for hjælpen