/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
kabel fra camera til pc
Fra : jensviggo
Vist : 887 gange
50 point
Dato : 02-06-11 09:21

jeg har som sagt fået et camera hp photosmart 935, som jeg mangler et kabel til..nej der fulgte ikke kabel med, og det er det jeg efterlyser, og hvor jeg kan få fat i det. I den ene ende er det usb der skal være, i den anden ende skal der være et stik, der er fem (ledere) i stikket, selve stikket er 3x7 mm, mon det er muligt at finde det. Jeg bestilte et efter største overbevisning vee avexperten, men det var for lille, altså for tyndt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-06-11 09:37
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-06-11 09:40
Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 02-06-11 09:45

Et det sådan et kabel du efterlyser:

http://www.amazon.com/HP-PhotoSmart-Digital-Camera-Cable/dp/B00301U0OC

http://www.ylmart.com/hp-photosmart-935-computer-cable.html

Citat
USB 2.0 Certified A to Mini 5-pin Cable / Cord connects your Camera to your computer. The USB 2.0 certified cable supports data transfer rates up to 480Mbps and are fully backwards compatible with all USB 1.0 and 1.1 devices. Transmit data from USB to Cell Phone that use the USB mini 5-pin connector. Easy use, just needs to be pluged to Laptop or Desktop and your Cell Phone. Cable length: 5 feet.

Det lyder som et ganske almindeligt USB mini-kabel.
http://www.avxperten.dk/pc-kabler/mini-usb-kabel/mini-usb-kabel.asp

Er det sådan et, sådan er du har købt?

Eller er det et Micro-kabel du bestilte?
http://www.avxperten.dk/pc-kabler/micro-usb-kabel/micro-usb-kabel.asp

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-06-11 09:49
Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-06-11 09:59

Jeg køber mine kabler i Hongkong hos http://www.dealextreme.com/ det er meget billigere, jeg betaler via PayPal det er sikkert og jeg er aldrig blevet snydt.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 02-06-11 10:17

jeg er ikke total i vildrede, men mini usb hanstikket skal måle ca. 3x7 mm, og det kan jeg ikke læse eller se på alle de gode sites I har anbefaling, måske er der en der har et kabel med ovenstående dimensioner, man ved aldrig!!

jensviggo

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-06-11 10:19
Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 50 point
Dato : 02-06-11 10:28

Jensviggo - hvad med at fortælle hvad det er for et kabel du har købt!

99,9% af USB kabler er normalt en af disse typer:
- USB kabel
- Mini USB kabel
- Micro USB Kabel

Meget tyder på, at det kabel du skal bruge, er et Mini USB kabel.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-06-11 10:31

De små stik kan være drilagtige, det der passer i mit kamera paser ikke i min mobil selv om de tilsyneladende er ens.

Siger HP`s manual intet om typen ???

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-06-11 10:44

Prøver lige en gang til!

Her et billede af ps935 og hvordan stik ser ud og det er 3x7mm
http://peecee.dk/upload/view/309998/full

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 02-06-11 12:05

Tak for svaret IBM760. go´ helligdag

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-06-11 12:16

Selv tak, sig mig fatter du ik' en skid eller er man bare fatsvag? nu har man lavet billeder og up loadet dem og link til hvor det kan købes

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 03-06-11 12:35

jeg har ikke uploaded en skid, da jeg mangler det skide usb ministik