/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Adria 430 model
Fra : mubbur
Vist : 1290 gange
100 point
Dato : 28-05-11 12:04

Hej er der nogen her som ved hvor lang en Adria 430 model er, det skal nok være fra bag til slæbekrogen toro jeg , skal vide hvor meget det koster at få en med færgen hjem

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 28-05-11 12:05

Hej igen og bredden også

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-05-11 12:30

Den er ca 4.30 m lang, dvs du skal se efter alm billetpris for bil og campingvogn... og bredden kommer ikke på tale når vognen ikke er størrer.. der skal du op i en langt størrer campingvogn før den bliver 1.50 m bred

Du kan se nogle priser her for Rødby-Puttgarden

http://www.booking.scandlines.com/?mandator=SAS&lang=DA&query=aXNyZXR1cm49dHJ1ZXx2ZWhpY2xlY29kZT18YWR1bHRzPXVuZGVmaW5lZHxvdXRyb3V0ZT1ST0QtUFVUfG91dHNjaGVkdWxlPTI4LTA1LTIwMTEgMDA6MDB8aG9tZXJvdXRlPVBVVC1ST0R8aG9tZXNjaGVkdWxlPTI4LTA1LTIwMTEgMDA6MDA=#

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-05-11 12:31

PS... hvis du er medlem af DCU så tjek om der er rabat på "din" færgeafgang

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 28-05-11 12:35

Hej Nordsted1 tak for svaret, ja jeg skal have dem med til Færøerne, så den pris der duer nok ikke her , det er fra Hanstholm med Norrøna den skal, det er det færge som sejler mellem her

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-05-11 12:37

Citat
før den bliver 1.50 m bred

Den er da mere end 1.50m bred, er den ikke!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-05-11 12:38

2.20 eller 2.30 tror jeg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-05-11 12:40

He he, det var nu også for at du skulle se, at du bare skal indtaste - bil+campingvogn, da din campingvogn ikke er så stor, at du skal betale noget ekstra --- det er såmænd rigeligt dyrt endda

Mon ikke du skal søge på denne side?

http://www.highways.dk/faerger/hanstholm-faeroerne.php

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-05-11 12:44

Jow Klaudi, du har ret med hensyn til bredden, jeg skrev forkert--- man skal op i en vogn med en længde på ca 5.60 før vognen bliver breddere end mubbur's... men det betyder ikke noget for færgebilletprisen

Mubbur, det link til færgen, tager vist ikke campingvogne med - jeg har aldrig sejlet den vej.. Norrøna??

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 28-05-11 12:45

Tak for svarene, ja kan se at det vil have højden også ikke nemt

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 28-05-11 12:49

mubbur, din vogn er så lille, at du som sagt bare skal booke for bil og campingvogn

Højden... lidt over ca 2,30 meter

Der står i linket (fandt ud af det var navnet på færgen du skrev) at du kan ringe og booke, så mon ikke du bare skal gøre det

Rigtig god tur

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 28-05-11 12:49

Tak for svaret , ja må nok ringe til dem på mandag, har planer om at rejse med min bil til Dk og købe en campingvogn og så køre den hjem selv det er billigere en at sende den, da skal man betale told af fragten også

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 28-05-11 12:52

Tak for svaret Nordsted1.
Tak for det ja jeg ringer på mandag , ha en god weekend dernede