/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
konvertering af photo story 3
Fra : ricko1947
Vist : 466 gange
60 point
Dato : 24-05-11 17:40

Hej alle sammen

Jeg har et problem. Jeg arbejder meget i photo story 3 og Windows Movie Maker. Mit problem er at når jeg har lavet et "historie" i et af de to programmer kan jeg ikke brænde dem på en DVD så jeg kan se det på fjernsynet hvordan konverter jeg disse filer? Håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-05-11 18:30

Find først ud af hvad din dvd maskine kan læse.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-05-11 02:47

Citat
hvordan konverter jeg disse filer

http://www.formatoz.com/screenshot.html
Vælg MPG eller VOB det burde alle dvd maskiner kunne læse
Citat
Jeg arbejder meget i photo story 3 og Windows Movie Maker

Udputtet af de filer er ikke altid kompatibel med dvd maskiner,
og skal som regel altid konverteres til MPG/ VOB eller AVI/ DIVX

Kommentar
Fra : ricko1947

Dato : 25-05-11 11:01

Hej alle sammen

Mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg konverter Photo story 3 eller windows Movie Mager filer til f.eks MPG/VOB eller AVI/DIVX. Er der nogen der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-05-11 11:19

Citat
Mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg konverter Photo story 3 eller windows Movie Mager filer til f.eks MPG/VOB eller AVI/DIVX. Er der nogen der kan hjælpe mig

Du akn jo begynde med at hente programmet jeg henviser til = DOWNLOAD
så starter du programmet op og vælger VIDEO
svært ikke
http://www.formatoz.com/screenshot.html
Vælg MPG eller VOB det burde alle dvd maskiner kunne læse

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-05-11 11:20
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-05-11 11:22

Du skal sikker prøve dig frem med hvilket format din dvd maskine kan afspille.
Men MPG og VOB skulle den meget gerne kunne afspille.
AVI og DIVX er sikkert den kan klare.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-05-11 11:28

Under instillinger kan du vælge kvaliten på dine film,
bormal skal du ikke rette på dem, men jo HØJERE BITRATE bedre kvalitet
lad være med at ændre på FRAMES og lyd
http://www.gratisimage.dk/image-C35E_4DDCCF99.jpg
http://www.gratisimage.dk/image-3E1E_4DDCCF99.jpg

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-05-11 11:30

Og husk altid at vælge PAL, hvis du skulle være i tvivl det står for
den kodning der bruges i EU og andre lande.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-05-11 09:55

Citat
Mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg konverter Photo story 3 eller windows Movie Mager filer til f.eks MPG/VOB eller AVI/DIVX. Er der nogen der kan hjælpe mig