/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Römer Britax - klapvogne ej i DK?
Fra : ampere
Vist : 1333 gange
200 point
Dato : 21-05-11 17:00

Römer Britax autostole er meget populære i Danmark, men der eksisterer åbentbart ingen danske forhandlere af klapvogne og barnevogne af samme producent som ellers har et tilsyneladende godt multisystem for deres B-SMART hhv. B-MOBILE modeller....Er der nogle der ved hvorfor?

Har nu bestilt via en tysk hjemmeside - så det er ren og skær nysgerrighed

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-11 17:13
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-11 17:16

Når man ser nærmere på billedet i linket, så ligner det også en barnevogn??

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 21-05-11 17:27

Hej Nordsted!

Vi har bestilt en klapvogn/multivogn, men det undrer mig bare at der ikke er en dansk forhandler, når nu autostolene er så udbredte i DK.

Mvh. ampere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-11 18:11

Det var da også underligt at der var en dansk hjemmeside

Men her er et par få forhandlere i DK

http://www.britax-roemer.dk/hvor-kan-jeg-kobe-produkterne/hvor-kan-jeg-kobe-produkterne

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 22-05-11 11:38

Ja den har jeg godt været inde og lure på, men de forhandlere der er anført under DK er kun forhandlere af autostole og ikke klapvogne....Måske avancen bare ikke er god nok til det danske marked/forhandlere.....glæder mig i hvertfald til at få 'min' klapvogn leveret

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 22-05-11 12:05

Jeg kan ikke se, at de danske forhandlere kun har autostole

Citat
Måske avancen bare ikke er god nok til det danske marked

Det kan du sikkert have ret i ... eller har DK andre krav til sikkerheden??

Citat
glæder mig i hvertfald til at få 'min' klapvogn leveret

Godkendelse af svar
Fra : ampere

Dato : 25-05-11 16:45

Tak for svaret Nordsted1.

Jeg havde ikke set godt nok efter - ØnskeBørn forhandler mærket i klapvogn.

Mvh. Ampere