/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Kawasaki 454 LTD
Fra : Hobbitten01
Vist : 1994 gange
20 point
Dato : 17-05-11 16:30

Hej
Har en makker der mangler Speedometer, choker og gaskabel og membramer til Kawasaki 454 fra 1986?
Findes det derude, og hvor??

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 20 point
Dato : 17-05-11 19:39

Prøv at søg på mc uphug

Hvis du møder op her, kan du sikkert få det meget billigt
http://www.mc-huset.dk/
Prøv også her (Mail)
http://www.atmcteknik.dk

http://www.dmcn.dk/

http://www.google.dk/#hl=da&biw=1011&bih=569&q=brugte+mc+dele+&oq=brugte+mc+dele+&aq=f&aqi=g1&aql=&gs_sm=e&gs_upl=4297l4297l0l1l1l0l0l0l0l219l219l2-1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=fde66d8bb9a200c3

Der findes også en tysk side, men kan ikke lige huske den - samt ebay

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-11 21:02

Sådan en har jeg haft for mange år siden, den absolut første af dem der blev indregistreret på danske plader, ikke på en typegodkendelse, men på en godkendelseerklæring

Lækker lille kværn, men dog en djævel at køre i sand og på grusvej fordi den ville skride ud på forhjulet grundet kronrørsvinklen..

Det er ikke en model der var lagerført i DK.

De få der findes af dem er alle importerede og derfor er der visse stumper der skal skaffes udenlands eller forhandler skal bestille dem hjem på specialbestilling.

Der kører så vidt jeg husker ikke andre modeller med den 2 cylindrede 450 ccm motor, men måske karburator og dermed membraner passer fra noget andet.
og kabler o.s.v skal være længere end standard grundet det høje styr.

Speedometer bliver et problem. Søg efter MC-ophug.
Tvivlsomt det kan fås fra nyt og hvis, vil det være så dyrt det ikke kan svare sig..
Mit gæt er, at hvis den var skadet var smadrede instrumenter nok til at dømme totalskade

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-05-11 22:58

Citat
Søg efter MC-ophug.

Gentagelser fremmer ??? osv

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-05-11 23:00

NB: bare fordi den ikke har været??? lagerført i DK
kan der være mange der har reservedele til den.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-05-11 23:03

Og hvis du ikke har brug for ORIGINALE dele, kan de skaffes på en uge på et af mine links

Citat
membramer
går ud fra du mener til karburator
du skal så bare oplyse hvilke karburator/ serie nummer

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-05-11 23:04

Citat
choker og gaskabel

Kan købes ved enhver MC forhandler

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-11 23:22

Citat
NB: bare fordi den ikke har været??? lagerført i DK
kan der være mange der har reservedele til den.

Citat
Hvis du møder op her, kan du sikkert få det meget billigt

Jaja...enhver kan jo finde nogen links til forskellige MCforhandlere og reservedelsforhandlere og så "kan du sikkert få".

men det er stadig ikke ensbetydende med, at der lagerføres dele til lige den model, eller at der er huggere der har det.

Ved du i det hele taget hvad det er for en maskine..

Jeg har haft modellen i flere år og VED derfor, at visse stumper til den kan være et problem...var det dengang og er bestemt ikke nemmere nu hvor modellen er 25 år gammel.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-05-11 23:32

Citat
Jeg har haft modellen i flere år og VED derfor, at visse stumper til den kan være et problem...var det dengang og er bestemt ikke nemmere nu hvor modellen er 25 år gammel.

Jamen: så er du jo en af dem der har en sådan model????
tænk hvis du ville sælge noget.
men det er stadig ikke ensbetydende med, at der lagerføres dele til lige den model,
Det eneste der kan komme til at knipe med er et Speedo, hvis det skal være originalt
kabler og membraner kan fåes, VED ENHVER FORHANDLER (sikkert skaffe varer = 1 uges tid)
ellers er det lang tid siden du har købt til din model.....

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-05-11 23:51

Kan endda se det er en karburator uden membran, så hvad mener DU med membran

http://www.dot-e.dk/mc/flatslidecarbs/Document.2004-04-03.4716

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-05-11 23:53
Godkendelse af svar
Fra : Hobbitten01

Dato : 19-05-11 07:16

Tak for svaret, fandt delene på www.onlineparts.dk