/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
anal, det var underligt
Fra : knud200
Vist : 678 gange
50 point
Dato : 17-05-03 22:44

ja her den anden dag hvor min kæreste og jeg - igen havde analsamleje kom noget mærkeligt vand ud af min røv efter han var færdig.. hvad var dette vand og hvad skyldes det ? det plejer ikke at ske. og vil det sige at mig og min kæreste snøft skal stoppe med at have analt samleje !!!!!! !!!! ! !...

hilsen en analfanatiker

Kommentar
Fra : Dr.Mark

Dato : 18-05-03 00:12

Hvis han ikke brugte kondom var det vel sperm. Ellers kunne det jo også være et infektionstegn. I så fald burde I begge blive checket af en læge.

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 19-05-03 13:37

Hvis der ingen smerte var (Udover en mulig smerte pga. anal udvigelse), er det højest sansynligt ikke en infektion, men tal lige med en læge alligevel.. *SS*

Det jan sagens være alm. kropsvæsker.. Jeg har selv oplevet det... (Og har ingen infektion i røven)...

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 17-11-03 14:32

I dit tilfælde kan en mulighed være at du måske, uden at have bemærket det, var ramt af en meget lind afføring. Det er her vigtigt at pointere at analsex og lind afføring er to størrelser der ikke går så godt hånd i hånd, hvis du forstår... Betændelse i indre rektum er dog yderst sjældent og derfor tror jeg ikke dette kan være tilfældet, da en infektion også ville medføre kraftige anale smerter. En blanding som jeg kan anbefale, i tilfælde af lind afføring, er en fiberig, havregryn, müsli osv.

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 17-11-03 14:33

fiberig kost, forstår...