/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Auktion d. 7 maj i Højbjerg Århus..
Fra : Svekke66
Vist : 1605 gange
150 point
Dato : 07-05-11 16:59

Er der nogen der var tilstede til DAB auktionen og kan sende mig en oversigt over hammerslagspriserne....
svekke snabela live.dk, gerne over alle campingvogne samt fortelte. Vi vil gerne købe til efteråret eller næste sommer, men ikke nu. Er bare lidt nysgerrig, om det kan betale sig, på auktion.
Der er 150 point for det...
Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-05-11 17:05

du tror på julemanden

Kommentar
Fra : Svekke66

Dato : 07-05-11 19:10

Moin Teil.
Du skriver det som o det skulle være problematisk

Jeg er nok lidt optimistisk, men skidt med det. Prøver. Måtte opgive selv at være der.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 07-05-11 21:10

Citat
Jeg er nok lidt optimistisk, men skidt med det. Prøver

nu er der jo hverken motor, gearkasse, og lignende mekaniske problemer, .;)

ved kun at der kan være 'råd' i 'skelettet', specielt omkring døråbningen,
så det er nok mest problemer opstået pgr. af fugt, og utætheder man skal være på vagt for,

men har man lidt erfaring på området,. kan man gøre et mindre 'kup',..

jeg vil foreslå dig at køre til BAC auktion i Vejle torsdag 2 juni (kr. himmelfartsdag) hvis det er muligt for dig,
der er hvert år (kr. himmelfartsdag) special, og veteranbil auktion, med efterfølgende campingvogne,

jeg har tit haft lyst til at købe en campingvogn under auktionen, til vidresalg, (er ikke selv campist)
da priserne ser ud til at være billige, sammenlignet med fx DBA - Gul & Gratis, mm.

der er også muligt at byde pr tlf / PC,.. så der må være en måde at se kataloget samt priserne på den måde,
har dog ikke selv prøvet metoden,.. men du kan jo kontakte dem for mere info,
http://www.autoauktionen.dk/default.aspx?page=108
http://dk.bca-europe.com/SearchSale
http://dk.bca-europe.com/SearchVehicle?saleId=638f0c04-4099-458b-a6a4-c707292082fa&SaleCal=true

ps,.. campingvogne plejer at komme sidst i auktionen,.. efter biler og motorcykler.

Accepteret svar
Fra : amonsendk

Modtaget 150 point
Dato : 21-05-11 19:27

Hej

Jeg var tilstede blandt andet på grund af campingvognene og udstyret. Og campingvognene blev allesammen solgt til cirka en tredjedel af hvad de havde stået til salg til hos forhandleren. Jeg så mange familier gå derfra lykkelige med en vogn. Så skal du have en vogn er det den fedeste fidus at købe den på en auktion som denne....

KH Jeanett

Godkendelse af svar
Fra : Svekke66

Dato : 23-05-11 16:19

Tak skal du have. Det var netop min tanke.
Var der mange mennesker til stede eller var der kun nogle få interesserede.
Købte du selv

Tak for svaret amonsendk.