/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Kikkert Fodbold & Crazy Fodbold
Fra : Rock Bottom
Vist : 1136 gange
20 point
Dato : 30-04-11 17:17

Som de eneste i hele DK kan vi leverer de mest efterspurgte Events Crazyfodbold &? Kikkertfodbold!! Book nu... Rock-Bottom.dk

CrazyFodbold

Kan du ramme bolden? Når du er skeløjet? eller bæløjet?

-en ny udfordring er født med crazyfodbold, 3 sværheds grader skal testes.

KikkertFodbold

Kan du ramme bolden?? Når bolden? ses 10 meter væk?

Book nu... også som udlejning

Læs mere her... Rock-Bottom.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-04-11 17:33

Gratis reklame for egen vinding .......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-11 17:53

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 01-05-11 11:51

Hej Rock Bottom du skulle vil ikke ligge inde med ca 75 stk, jeg kender nemlig en der vil købe nogle af disse ting.
Hvad koster de stykket?
Det er sku første gang jeg har set folk der vil sælge deres bras herinde på KANDU.
alan57