/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Brændte billeder på cd
Fra : mavi01
Vist : 810 gange
425 point
Dato : 29-04-11 15:14

Hej Kan i forklare mig hvorfor jeg ikke kan se de billeder jeg brænder på CD eller DVD i vores Samsung 738 dvd optager

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 435 point
Dato : 29-04-11 15:21

- det kommer jo an på i hvilket format du brænder dine foto's ned - og hvilke formater din dvd optager kan håndtere...

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 29-04-11 15:21

Forkert format ????

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-04-11 16:30

husk at afslutte og luk cd/dvd'en

Kommentar
Fra : mavi01

Dato : 29-04-11 18:42

Jeg er ikke meget inde i det ,men format hvordan ændre jeg det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-11 10:45

Citat
Jeg er ikke meget inde i det ,men format hvordan ændre jeg det

Du må forklare lidt mere om hvor billederne stammer fra (hvilket program) og om du (ubevidst) selv har ændret formatet....

DVD afspilleren/optageren kan afspille alle DVD-formater og vise billeder i jpeg - så er det fra dit kamera, burde der ikke være noget problem, med mindre du SELV har ændret formatet....

Dernæst, som allerede nævnt, har du måske brændt DVDen forkert og dermed ikke fået den lukket....

Så fortæl HELE proceduren, fra billede til DVD/CD, om hvad du har gjort.... så er vi meget nærmere problemet...

Kommentar
Fra : mavi01

Dato : 10-05-11 14:19

Hej igen nu har jeg fået det til at virke jeg bruger Windows Media Center så virker det bare og der bliver flotte billeder
mavi01

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-05-11 15:42

Super.....

Så mangler du blot at liukke spørgsmålet ved at acceptere en af kommentarerne.....

Hvilken - bestemmer du selv

Godkendelse af svar
Fra : mavi01

Dato : 10-05-11 17:46

Tak for svaret Stouenberg.