/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Permanent forvaring i Brønderslevsagen
Fra : kartoffel88
Vist : 927 gange
100 point
Dato : 28-04-11 11:20

Det første jeg ser når jeg vågner og ser TV2 News er den klamme sag om Brønderslevsagen.
Utroligt at der ikke er blevet grebet ind før.

Forældrerne burde simpelthen gemmes væk fra samfundet for evigt i permanent forvaring.

Hvis det er for dyrt skal jeg med glæde smadre dem begge til døde med en helstøbt stridshammer.
Hahahahahahha...

Jeg måtte lige ud med det.

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 100 point
Dato : 28-04-11 20:34

et eller andet sted er det jo også forkert. så kan vi få lov til at betale for dem i mange år. men på den anden side er det jo også for let bare at tage livet af dem.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-04-11 22:21

Citat
gemmes væk fra samfundet for evigt i permanent forvaring.

Der er ikke noget der hedder permanent forvaring.
Citat
skal jeg med glæde smadre dem begge til døde med en helstøbt stridshammer.

Og HVOR tror du så du havnede henne

Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 29-04-11 20:58

Jeg er faktisk modstander af dødsstraf. Men bare ikke når jeg vågner efter en brandert dagen derpå