/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
uTorrent på MAC
Fra : Marc88
Vist : 1250 gange
50 point
Dato : 26-04-11 13:35

Hej alle,

Jeg har fået TDC Managed Firewall og har siden da ikke kunnet hverken uploade eller downloade noget fra utorrent.

Porten i utorrent er indstillet til 30036. Jeg har været inde i selvbetjening på routeren og tillade port 30036.

Jeg får dog stadig ikke hul igennem, hverken den ene eller den anden vej.

Mvh Marc

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-04-11 13:36

- der er jo en grund til at TDC har spærret, hvad tror du selv det er?

Kommentar
Fra : Marc88

Dato : 26-04-11 14:35

Det virker med TDC andre steder - bare ikke gennem TDC Managed Firewall.

Du har ingen idé hvad jeg skal bruge uTorrent til, men antager straks at jeg er pirat.

Vidste du, at det kan være ganske brugbart til at transportere store filer i størrelsesordenen af 100GB+, i skole- og arbejdsmæssig sammenhæng?
- Think not.

Jeg må indrømme, at det irriterer mig med kommentarer som dine. Hvorfor bruger du overhovedet tid på at kommentere?

Jeg vil ikke lade mig gå mere på af dit ligegyldige indlæg. I stedet opfordre dig til at gå udenfor og nyde vejret - du er tydeligvis til ingen hjælp på dette forum.

Mvh

Accepteret svar
Fra : a_h

Modtaget 50 point
Dato : 26-04-11 14:49

Hej Marc
Du kan også bruge dette

http://gratisupload.dk/

Mvh
a_h

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-04-11 15:03

Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 13
- Annullerede 15
- Slettede 0
Ialt 30

- flot statistik...

Kommentar
Fra : Marc88

Dato : 26-04-11 15:12

Tak for dit svar a_h

Jeg fik fat i en TDC-tekniker. Han må siges at være til noget større hjælp end Stouenberg, som trods min opfordring om at gå ud og nyde vejret, i stedet kom med endnu et ligegyldigt indlæg.

Jeg er fuldstændig ligeglad med statistik. Jeg vil bare have hjælp og ikke spilde min tid. Nogen har forstået konceptet - andre har ikke, Strouenberg

Jeg lukker dette indlæg nu og accepter svaret fra a_h.

Godkendelse af svar
Fra : Marc88

Dato : 26-04-11 15:20

Tak for svaret a_h.

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 26-04-11 15:23

Det var så lidt