/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Bruge Picassa til billedoverførsel
Fra : ilgp
Vist : 910 gange
100 point
Dato : 09-04-11 09:15

Hej.Jeg har kunnet vælge Picassa når jeg skulle overføre billeder fra kamera og til pc.Efter min pc har været til rep. kommer der nederst i højre hjørne at billederne hentes,så vidt jeg kan se er det windows som gør det.Jeg vil gerne have denne firkant op midt på skærmen så jeg selv kan vælge,da jeg også redigerer billederne i Picassa.Det må være noget med indstillingerne.Er jeg så heldig at der er nogen som kan hjælpe med det? Mvh ilgp

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 09-04-11 10:12

Prøv at starte med importer øverst i Picasa.

Så kommer skærmen frem hvor du klikker på "vælg enhed"

Det skulle gerne virke

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 09-04-11 10:14

eller også står der "impoter fra" på fanen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 09-04-11 11:28

Hvis den ikke fremover vælger det som standard, så prøv følgende når du sætter cameraet til og se om du får en dialogboks, hvor du kan vælge at få vist, eller kopier - så skulle du også kunne finde muligheden picasa 3-

se om den så vælger det automatisk næste gang

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 09-04-11 14:51

Hej.Har lige prøvet.I det lille felt hvor der står importer fra står der kun navnet på printeren,sikkert derfor.Problemet er kommet efter den har været hos"doktor" Hvordan kommer jeg ind og får skrevet navnet på kameraet? Det er jo det jeg skal vælge.

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 100 point
Dato : 09-04-11 15:26

Først tilslutter du dit camera, og tænder det.
Når du så åbner i importer fra, får du et valg eks. flytbar drev D, så vælger du den

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 09-04-11 16:25

Tak for svaret smuller54.Det var nu et helt andet sted jeg skulle indstille til at bruge Hdrevet,men tak for hjælpen der gjorde at jeg fandt ud af det.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 09-04-11 20:33

Selv tak, det var da godt, det kom til at virke så.