/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
cowboybukser
Fra : karin42
Vist : 821 gange
100 point
Dato : 31-03-11 15:57

Som så ofte før bliver der en kæmpe - bagdel i mine cowboybukser

hvem kan fortælle mig hvordan man syer dem ind - men kun over bagdelen og uden at knække nålen i maskinen

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 31-03-11 16:07

Du åbner midt bag i taljen og hele vejen ned i midtersømmen

Tag bukserne på- på vrangen - og få en til at hjælpe dig med at sætte nåle eller ri, så bukserne passer. Det overskydende stof, bliver i faconen nærmest en trekant- det er ikke til at forklare, men du skal tage mest i taljen og mindre længere nede, men i en lige linje

Når du syr over noget tykt - skal du bruge f.eks et stykke papir, fold det så det har næsten samme tykkelse som stoffet, - så symaskinefoden ligesom kravler over papir inden den tager fat i stoffet.

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 31-03-11 16:14

Tak for svaret Nordsted1.

det lyder jo pærelet - tak for tippet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-11 17:01

Hø hø, så pærelet som det lyder er det nu ikke, du skal jo have sat stroppen på igen osv....men rigtig god arbejdslyst

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 31-03-11 18:32

nej det var nu også ironisk ment men vi får jo kun den sjov vi selv laver......