/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Hvilke salgsfirmaer har ingående kald?
Fra : Maksimus
Vist : 627 gange
114 point
Dato : 16-03-11 20:21

Jeg kunne godt tænke mig at være sælger, men jeg er mere til jobs hvor folk ringer ind og bestiller, end at man skal sidde og lave canvas salg, ved at ringe op til folk.

Kender i nogle "store" firmaer der har såkaldt inbound salg?

(Kender selv et par stykker, men vil gerne lige høre hvad der ellers er).

Tak..

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-03-11 21:09

Så du vil ikke være sælger men ordremodtager

TDC og Falck er to firmaer som jeg ved har indgående, men typisk starter man i et callcenter med at lave outgoing, og så kan man avancere til at sidde i incoming.
Mener dog at have set, at TC annoncerede efter incoming konsulenter for nylig

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 16-03-11 21:09

DE FLESTE FIRMAER, DER HAR SÆLGERE I MARKEN, LAVER IKKE ANDET "OPSØGENDE" SALG.
DERUDOVER ER DET JO KUNDERNE DER RINGER IND, OG BESTILLER VARER.

DER ER OGSÅ FIRMAER, DER KUN SÆLGER PÅ MESSER, DER KOMMER KUNDERNE, FOR AT KØBE
PÅ MESSEN, SÅ DET ER HELLER IKKE OPSØGENDE SALG, MEN DU SKAL JO VÆRE "PÅ"
I DE FÅ SEC. KUNDEN SER JERES MESSESTAND, FANGE KUNDENS OPMÆRKSOMHED,
OG SÆLGE.

GOD FORNØJELSE.
MVH AG112

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 124 point
Dato : 16-03-11 21:15
Godkendelse af svar
Fra : Maksimus

Dato : 17-03-11 12:45

Tak for svaret Kortoververden.
Er fra Københavnsstrup.. Perfekt link tak. Jeg tager jobbet