/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
TV-Kanaler
Fra : alan57
Vist : 1444 gange
50 point
Dato : 10-03-11 14:48

Jeg har et problem der hedder Stofa, hvor jeg har den store pakke indenfor tv-kanaler, jeg har nu prøvet alle mugligheder for at slippe ud af denne blæksprutte, dog uden held, det er som at være stavnsbundet.
Jeg har nu en sidste muglighed, nemlig at tage den lille pakke og betale den samtidigt med at jeg køber kanaler ved en anden udbyder, hvor jeg kan købe de kanaler jeg mangler, Bla: Discoveri scients- og de andre Descoverys- Crime Channels- sci-fi channels- Annimals Channels- plus flere andre af samme slags Bla: Film Channels Osvsv::
Jeg har også hørt at man kan købe et stor flat tv og derefter sætte det til PCen og der igennem købe de kanaler jeg mangler, kan man det?
eller bliver det for dyrt?.
Hvad med en parabol? er den også for dyrt?.
alan57

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-03-11 15:09

Tjaeh, jeg har lige kigget på Stofas hjemmeside, man kan tilkøbe 3 HD-kanaler og ikke en skid andet.

Det ville klæde dem at gøre det samme som YouSee hvor man kan købe flere tillægsprogrammer efter eget valg, dog skal man vist have mindst mellempakken for at kunne gøre dette.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-03-11 15:13

Hejsa.
Min svoger lider sammen med dig.
han fandt så på simpelthen at opsige Stofa og gik dereftyer over til Boxer..
Han køber sig så til netop de kanaler han vil se.
Nu ved jeg ikke om du bor i hus . Det gør han og antenneproblemet blev løst med en lille antenne på taget .

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-11 15:29

Du kan IKKE have 2 udbydere uden som minimum at have grundpakke begge steder.....

ALLE udbydere har som minimum en grundpakke inden man kan vælge noget som helst

Citat
Jeg har et problem der hedder Stofa

Stofa er IKKE problemet - det hedder Alan

Flere af de kanaler du nævner kan KUN købes som tillæg hvis man har den STORE pakke - sådan er det bare......

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 10-03-11 21:36

Hej refi tak for indlægget nu kan jeg godt se at det er mig der er noget i vejen med, hvad skulle jeg have gjort uden dig til at sætte mig på plads.
Jeg ville jo være blevet sindsyg jeg kunne havde endt der ude hvor man tror at man har et ego, hold da helt op, tak fordi du reddede mig.
alan57

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-11 06:49

Selv tak.....

Sarkasme er skønt......

Men det var faktisk alvorligt ment....

Det kan ikke lade sig gøre KUN at abonnere på de kanaler man lige ønsker - der er visse grundkrav der hører til - UANSET om man ser dem eller ej.....

Accepteret svar
Fra : Majormajor

Modtaget 50 point
Dato : 04-06-11 21:24

Hej Alan57

Du må enten lære at leve med Stofa, eller også må du skifte til anden udbyder, som andre også har skrevet.

Jeg ved intet om TV på PC til stor fladskærm, men det kan sikkert lade sig gøre.

Her er et link til, hvad parabolantenner er, og hvad de f.eks. koster:

http://www.parabolspecialist.dk/shop/triax-parabol-39c1.html

Kærlig hilsen fra Kirstine

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 05-06-11 12:12

Tak for svaret Majormajor.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 05-06-11 13:12

Selv tak . Og ha en god -rig søndag .