/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Sex and the City aften
Fra : Wannabe_Me
Vist : 1237 gange
40 point
Dato : 09-03-11 18:56

Min tante og jeg har valgt at holde en Sex and the City aften, hvor vi kører alle afsnit igennem. Hun bad mig om selv at sørge for "rigtig Sex and the City proviant" og hertil kommer mit spørgsmål: Hvad spiser man til et rigtigt Sex and the City marathon? Jeg kan regne ud at det ikke er kakao og kanelgifler vi leder efter her. Hvis i venligst vil svare så mange tak for hjæpen! :)

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 50 point
Dato : 09-03-11 19:31

Så vidt jeg har forstået er det noget med cocktails, og take away (kinesisk) og cup cakes -

Godkendelse af svar
Fra : Wannabe_Me

Dato : 09-03-11 19:32

Ja, det er rigtigt nok. Tusind tak for svaret :D Har du nogle ideer til noget man kan medbringe?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 09-03-11 19:37

Du kan jo købe nogle færdige cup cakes, og evt. istedet for det kinesiske medbringe noget sushi.

Dertil nogle forskellige ingredienser til en drink

http://www.opskrifter.dk/555.0.html

husk pynten

Kommentar
Fra : Wannabe_Me

Dato : 10-03-11 20:45

Tusind tak for hjælpen (: