/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
"Klippe ansigt ud" af billede
Fra : alyng
Vist : 4477 gange
50 point
Dato : 27-02-11 11:13

Go' søndag...

Jeg har fået en ide om at lave en filmplakat til min datters dagplejemor som gave, da børnehaven kalder om to måneder. Ideen har jeg fra en af mine tidligere ansatte, der netop lavede noget ligende, da han skulle til at læse og sagde tak for en god tid.
Men hvilket program kan klippe et ansigt ud og samtidig lægge det oven på et andet billede, så der ser naturligt ud?
Jeg har nogle billeder af ovennævnte plakat, som jeg gerne må "efterabe" og egentlig tror jeg det er en simpel øvelse... hvis altså jeg har et program der kan!
Men det skal vel også være i en relativ høj opløsning, for at det kan tåle at blive blæst op i 50X60cm, ikke?
Så, hvilket program kan løse opgaven... gerne et der ikke koster en bondegård

På forhånd tak

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-02-11 11:27
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-02-11 11:28

Kommentar
Fra : alyng

Dato : 27-02-11 11:42

Tak for kommentarer... jeg har desværre ikke PhotoShop... og så vidt jeg kan se, koster det en del at købe.

Kommentar
Fra : alyng

Dato : 27-02-11 11:47

Her er et link til det billede jeg gerne vil efterligne...

http://i309.photobucket.com/albums/kk376/guru13_album/AllanIphone4003.jpg

De to unge mennesker skal bare erstattes med min datter og teksten skal ændres lidt.

Det er vel ikke så svært... med det rigtige program.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-02-11 11:50

GIMP er gratis

http://www.gimp.org/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-02-11 11:54
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-02-11 11:56
Kommentar
Fra : alyng

Dato : 27-02-11 11:58

nomore... mange tak for dine inputs. Jeg går i krig med at tjekke de links ud.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 60 point
Dato : 27-02-11 12:03

Citat
Det er vel ikke så svært... med det rigtige program.

Sikkert ikke, men tid tager det, og lidt tålmodighed

God fornøjelse

Godkendelse af svar
Fra : alyng

Dato : 27-02-11 13:39

Tak for svaret nomore.