/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Hvor sælger man et ægte flysæde.
Fra : HenrikBo
Vist : 1231 gange
50 point
Dato : 18-02-11 08:54

Jeg har et flysæde fra en Jumbojet, eller ihvertfald en Boing 7xxx.
Jeg har sat det i den blåavis, men der er ikke så mange der ser det. kun 19
Og prisen er den for høj - det er meget svært a vurdere om jeg gør det rigtige ?

VH Henrik

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 18-02-11 09:03

Prøv SAS.

vic200

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-02-11 09:29

Prisen er ikke for høj.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-02-11 09:33

Jeg køber det ikke......man kan ikke strække benene

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-02-11 09:49

LuffeA - det problem har du først når du køber sæde nr. 2

Accepteret svar
Fra : CharlotS

Modtaget 50 point
Dato : 18-02-11 10:06

Hvis jeg forstår dig rigtigt så er du i besiddelse af en stol, der er et Junbojet flysæde, og hvor skal det sættes til salg !?!? Jeg ville tro at http://www.lauritz.com/Default.aspx?LanguageId=1 ville kunne gøre det for dig, måske under Varia.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-02-11 10:10

Du kan fremhæve din annonce ved at få teksten til at se sådan du

Så kan man da ikke overse annoncen

Måske du også skulle få sat annoncen ind under lænestole??

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 18-02-11 10:53

Sæt den til salg på Ebay, hvor rigtig mange vil se annoncen !

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-02-11 10:58

- nu begynder de snart at sælge ståpladser i flyene, så skulle der være en chance...

http://jp.dk/rejser/andet/article1742222.ece

God weekend

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 18-02-11 17:18

Det næste bliver jo nok billetter på vinge spidserne uden toilet adgang.
Jeg kan godt forstå hvis man ønsker en flysæde i stuen derhjemme hvor man selv bestemmer.

Nååååå bare lidt spøg.

Godkendelse af svar
Fra : HenrikBo

Dato : 21-02-11 13:20

Tak for svaret CharlotS og alle I andres god og sjove svar.