/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Modem / Spørgsmål
10  bentjuul 100
Stofamodem har kun en netudgang
Fra : jmderby
Vist : 813 gange
100 point
Dato : 12-02-11 13:10

Hej.
Jeg har fået en Zaptorboks fra stofa, men i mit modem, som også er fra Stofa, er der kun et stik til internetkabel. Zaptorboksen virker kun hvis netkablet bliver sat direkte i modemet. det vil sige at jeg ikke både kan have internet og Zaptor på samme tid. Jeg har prøvet med en hub med flere internet adgange, men så har zaptorboksen ingen forbindelse, da den jo kun virker hvis den bliver sat direkte i modemet. Jeg håber nogen på Kandu.dk kan hjælpe mig.
Mvh. Jens Ole

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 12-02-11 13:16

Den burde da os kunne bruges med Router/Switch
http://home1.stofanet.dk/fa/PDF_filer/zaptor-tilslutning.pdf

Kommentar
Fra : jmderby

Dato : 12-02-11 13:48

Jeg har prøvet med swift, men zaptor virker kun hvis den bliver sluttet direkte til modemet.
Mvh. jens ole

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-02-11 13:52

Du kan ikke dele en linie ud direkte gennem en switch........der skal en router til at styre det først.

Godkendelse af svar
Fra : jmderby

Dato : 12-02-11 14:48

Tak for svaret Klaudi.
Jeg skulle bare genstarte zaptorboksen ved at tage strømmen. Jeg føler mig lidt dum.
Mvh. jens Ole

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-11 14:54

var så lidt