/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Hvor/Hvad: Køb af Bænkpres med vægte
Fra : rhv_82
Vist : 1790 gange
55 point
Dato : 09-02-11 22:01

Hej Kandu,

Skal have anskaffet mig en træningsbænk til bænkpres.

Der skal som minimum være 100 kg. til sættet.

Jeg vil helst købe nyt, og overvejer i den forbindelse at købe noget i Tyskland / England. DK er heller ikke udelukket.

Hvad ville i gøre? Kom gerne med erfaringer og forslag. Det skal ikke være Rolls Royce modeller, blot value for money.

På forhånd tak.

Vh. Rasmus

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 55 point
Dato : 10-02-11 09:00

Hvad med herfra:

http://www.sport-tiedje.dk/dk/Vaegtsaet-komplet-145kg-TOH145

pas lige på når du køber bænk og stativ lig mærke til hvad maks belastning er.

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 10-02-11 13:56

Helt klart enig med snaptil. Dem har jeg også købt en hel del fra.
God service og de har stort set alt.

Kommentar
Fra : rhv_82

Dato : 10-02-11 16:25

Hej igen,

Tak for svarene. Men hvilket stativ skal man tilkøbe?

Det er fint der er 145 kg. Så er der da lidt at udvikle sig på...

Jeg havde egentligt et budget omkring 3500 for det hele. Det er måske umuligt?

/Rasmus

Godkendelse af svar
Fra : rhv_82

Dato : 30-04-11 12:27

Tak for svaret snaptil.