/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
kvalme
Fra : bublebee
Vist : 776 gange
100 point
Dato : 07-02-11 15:15

Jeg er gravid i 9 uge og lider meget af kvalme. så meget at jeg simpelthen ikke kan få mine vitaminer ned, de vender simpelthen halvvejs nede i halsen.
Kan jeg ikke knuse dem og smide det i et glas saftevand ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-11 15:18

Jow da.... hold modet oppe, kvalmen plejer at gå over efter 12. uge

Du kan også tale med dem i en helsekostforretning eller Matas, der findes midler til at tage toppen af kvalmen --- men hvad der er bedst ændres hele tiden

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 07-02-11 15:45

det er de der Livol Multi total gravid vitaminer - de må da godt knuses ik ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-11 15:56

Det burde stå på emballagen.... men om de bliver opløst i maven eller i vand... bare det kommer ned - med mindre, det kan skade halsen, men prøv at læse på glasset

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 07-02-11 15:59

der står ikke noget om, at man ikke må knuse dem.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 07-02-11 16:02

Bare knus dem og skyl dem ned, men hvis kvalmen er bedre om aftenen så vent med at tage dem.

Og hold ud, kvalmen forsvinder. Og din belønning kommer om senest 7 måneder. Og den belønning er alle gener værd.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-11 16:02

Når der ikke står noget om - skal sluges hele - så ville jeg godt turde knuse dem

Knus dem imellem to teskeer, det er det nemmeste --- og smager det forfærdeligt, så kom lidt sukker på - og så ned med skidtet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-02-11 16:03

HVIS dine vitaminer er glaserede må du IKKE knuse dem.
De er netop glaseret fordi der er noget i son skader mavesæk og spiserør.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 07-02-11 16:03

hehe ja glæder mig også til at "komme ud over den anden ende "

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-02-11 16:04

Eller knuser du dem og tager dem med en skefuld yogurt.

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 29-03-11 15:29

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-03-11 15:41

Selv tak du og jeg håber at kvalmen er ved at forsvinde.