/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Aprilia sr 50 ditech Problem
Fra : JohnnyM
Vist : 1468 gange
25 point
Dato : 13-05-03 22:37

En af mine forhandlere siger at Aprilia sr 50 ditech har lidt problemer med korte ture, det er ture under 4 km. hvad mener han med det? han siger at den soder tændrøret til hvis man kører korte ture, og det er fordi at den ikke bliver varm nok, så er det jeg spørger kan det ikke hjælpe med et tændrør med højere gløde tal? hvis den er højere bliver den så ikke mere varm???
Jeg vil gerne høre fra andre der har en sådan scooter om der er problemer med den da det jo er en fed scooter

Kommentar
Fra : Sandemar

Dato : 03-01-04 22:13

Jeg har aldrig haft problemer med min ditech. Jeg kører tit små ture på 1-3 km og den har kørt 12000 km og den er 2 år gammel. Total fed scooter :D

Kommentar
Fra : JohnnyM

Dato : 03-01-04 22:39

Ja den er ok jeg købte en og er meget godt tilfreds, jeg har sat styre boks på fra en 45 og fjerbet skiven, er der en der har et godt foreslag til at få den til at køre lidt hurtigere uden at skifte cylinder + top, Det eneste problem der er med den er vel at når det er rigtig koldt så varer det længe inden den kan tage gassen men det er der jo nok ikke noget at gøre ved, er der en der har erfaringer med at lave den om så der er både høj og lav lys på?