/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Ofline til online
Fra : CharlotS
Vist : 443 gange
100 point
Dato : 03-02-11 16:40

Hej

Pludselig vil min Brother printer ikke være andet end offline. Jeg har prøvet at tænde og slukke både printer og pc, samt hive stikkene (usb ledningen) ind og ud - uden effekt. Ikonet forbliver offline !! Hvad skal jeg gøre for at komme til at kunne printe igen. Jeg mener ikke at har gjort noget, men det er opstået lige pludseligt.

Håber at I kan hjælpe, på forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-02-11 16:46

Højre klik på printere, vælge egenskaber og sikre dig at den rigtige port er valgt på fanebladet Port.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-11 16:50

Tjek om den er lukket rigtigt, ind til patronerne

Kommentar
Fra : CharlotS

Dato : 03-02-11 16:50

Printeren står med flueben klar til brug, men det lille ikon nede i højre hjørne af skærmen er sort og altså offline. Det er opstået lige pludselig, og den har indtil nu fungeret upåklageligt.

Jeg har lige opdateret java, kan det have nogen indflydelse ??

Kommentar
Fra : CharlotS

Dato : 03-02-11 16:52

Klaudi den mangler heller ikke papir, den er helt ok

Kommentar
Fra : CharlotS

Dato : 03-02-11 17:09

Pleasssssssssssse har I andre forslag

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-02-11 18:25

Egenskaber/ brug som standart printer

Kommentar
Fra : CharlotS

Dato : 03-02-11 18:49

Hej igen

Jeg har fundet ud af det. Jeg prøvede at skifte kablet med et andet, og nu kører den igen. Det må være kablet der har fået et knæk eller noget.

Tusinde tak for al hjælp.

Jeg lader den stå lidt og vil herefter annulere spørgsmålet.

Annuller spørgsmålet
Fra : CharlotS

Dato : 03-02-11 20:50

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Men jeg takker for al deltagelse