/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia PCSuite/Nokia OviSuite bluetooth
Fra : Denpete
Vist : 574 gange
200 point
Dato : 03-02-11 16:12

Hej.
Jeg har en Nokia 2710 mobil og har købt en Belkin Bluetooth-dogle til min PC. Nokia PCSuite og Nokia OviSuite er begge installeret på PC'en, men ingen af de to programmer vil finde bluetooth-forbindelsen til min mobil.

HAR undersøgt, at Nokia PCSuite er Bluetooth-kompatibel med min mobil, men hvar gang jeg forsøger siger programmet, at den funktion ikke kan benyttes. Al software fra Belkin-CD-rommen er installeret, mobilen er sat til at være 'synlig for alle' - men jeg ikke få forbindelse til telefonen alligevel.

Nogen der kan hjælpe?

VH
Denpete

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 03-02-11 16:35

Ups - Glemte nok lige at fortælle, at jeg bruger Windows 7. Og jeg kan af og til lave forbindelse til telefonen som et 'headset' (????)

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 03-02-11 21:20

Det er vist gået rigtig godt med at lave denne forespørgsel: Min Nokai er model 2720 Fold - og min Belkin er en Mini Bluetooth Adapter F8T016NE

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-02-11 22:41

Prøv at slå bluetooth til på telefonen, den er som regel slået fra.
Det er sikkert telefonens bluetooth headset og ikke telefonen du kan få forbindelse til

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-02-11 22:43

Citat
mobilen er sat til at være 'synlig for alle'
det overså jeg trækker mig igen jeg har ikke andre forslag

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 03-02-11 22:56

Bluetooth er slået til på telefonen, men ok o.v.n. - tak for forsøget

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 03-02-11 23:00

Sidder lige og kommer på noget mere som måske kan hjælpe, er der ikke et sted i PC suite hvor du kan klikke på Opret forbindelse til - og der vises din telefon som er Synlig for alle, så kommer der en besked på telefonen hvor du skal acceptere og måske indtaste en kode (1234) inden for få sekunder.
Jeg har SonyEricsson og det virker på den måde med SEs PC suite

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 04-02-11 00:45

Jo, o.v.n., det er også sket et par gange, men nogle gange var det PCSuite der spurgte til koden andre gange var det telefonrn. MEEEEN tror jeg har løst problemet:
Det holdt hårdt, men skulle åbentbart ind på hjemmesiden for driverproducenten for at få Win-7 kompatibel drivere - håber det virker igen når jeg skal logge på næste gang

Men tak for hjælpen anyway...

Godkendelse af svar
Fra : Denpete

Dato : 04-02-11 00:46

Tak for svaret o.v.n..