/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Rundt bærestykke
Fra : anva
Vist : 3258 gange
100 point
Dato : 01-02-11 08:37

Hvor finder jeg opskrift på barnesweater med rundt bærestykke med mønsterstrik, meget gerne stjerner eller andre figurer. Størrsle 3-4 år og helst pinde nr. 3? Jeg har prøvet Dtops, det gav ikke rigtig noget. Noget med raglanærmer kan bruges i nødsfald
Venlig hilsen
Anva

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-02-11 09:42

Den er helt sikkert imellem her... du må selv udfylde søgefelterne, da den ikke linker direkte (så vidt jeg husker)

http://www.garnstudio.com/lang/dk/kategori_oversikt.php

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 01-02-11 12:36

Ellers går du ind på rokken.dk , hobbynettet.dk eller kreativsiden.dk og sætter de mange brugere på opgaven. ;)

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 100 point
Dato : 01-02-11 20:11
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-02-11 20:14
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-02-11 20:20
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-02-11 20:31
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-02-11 20:33
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-02-11 21:02

igen, men kun ved køb af garn incl.

http://www.bellabroderioghobby.dk/product.asp?product=605

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-02-11 21:15

Denne er bare på større pinde
pinde 4

http://www.navia.fo/upload/pdf/dk.pdf

rul lidt ned i linket

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-02-11 21:55

Har du prøvet på drops side at søge på - børn - rundt bærestykke - sweater - der kommer da lidt frem med mønsterstrik, dog ikke raglan... jeg tror også det kan være svært at få et pænt mønster på bærestykket samtidig med at der strikkes raglan

Kommentar
Fra : anva

Dato : 01-02-11 22:01

Hold da op, hvor er I bare go´e til det her. Det eneste jeg selv havde fundet var "Drops" - og der er ikke lige det rigtige. I mellemtiden har en kollega medbragt en trøje, som jeg kan "strikke efter". Men tak for al jeres ildhu. Jeg vælger at give Smuller point fordi der var flere brugbare imellem.
Tak for denne gang.
Venlig hilsen
Anva

Godkendelse af svar
Fra : anva

Dato : 01-02-11 22:02

Tak for svaret smuller54.