/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Tandbyld og bedøvelse
Fra : nomore
Vist : 810 gange
50 point
Dato : 25-01-11 22:36

Hvordan er det nu, med det?.
Kan man stadig få rykket en tand ud, samtidig med en byld,
eller skal den først behandles.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 25-01-11 22:37

Behandles først

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 25-01-11 22:40

For nogle år siden, skulle jeg først have penicillin i 7-14 dage, før de ville trække tanden ud. Men ring og spørg. Det kan sekretæren garanteret svare på.

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-01-11 22:49

Citat
Behandles først

Citat
For nogle år siden, skulle jeg først have penicillin i 7-14 dage, før de ville trække tanden ud. Men ring og spørg. Det kan sekretæren garanteret svare på.

Mere af samme

Men OK: turen står åbentbart på tandlæge besøg = Øv
før skidtet kan nakkes...

Takker for svar = venter lige og ser OM? der skulle komme et modsat svar =

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-11 23:01

Citat
venter lige og ser OM? der skulle komme et modsat svar

Det gør der ikke... men du kan da også spørge her, selv om det nok ikke nytter noget, for du får nok ikke svar før du har været hos tandlægen

http://www.spoergtandlaegen.dk/

Jeg følger med dig... er der noget værrer end tandlæger - selv om de behandler for vores skyld

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-01-11 23:05

En betændt tand er svær at bedøve.

Har prøvet det engang, 4 sprøjter og lattergas, jeg syntes stadigvæk ikke det var morsomt

Hun sendte mig så til en specialklinik hvor jeg fik en enkelt pille der gjorde mig totalt groggy.
Aahhhhhhhhh

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 25-01-11 23:10

Citat
Jeg følger med dig
Så har du da én til at trøste dig bagefter

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 25-01-11 23:20

Tak for svaret Nordsted1.
Kun **** da bedøvelsen/ link ikke fulgte med.

Sjovt nok, har jeg haft en? nervebetændelse, der kunne behandles på stedet,
lægen åbnede bare ned til ? pulpa og så var det _ DET.

Ved ikke om den er gangbar nu omdage, men væk var PINEN OG PLAGEN, dengang.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-01-11 23:29

Citat
Jeg følger med dig... er der noget værrer end tandlæger - selv om de behandler for vores skyld

Jeg har personligt aldrig haft noget imod Tandlæger, men når?
det kommer så langt, at de ikke kan bedøve mig, som luffe skriver, så er der noget galt med DEM, SOM EN RACE.....
Og frem og tilbage i samme nerve, man skulle JO tro de havde travlt, hvad de også havde URET tikkede og jeg ventede på en bedøvelse der burde virke
kan stadig mærke da den skulle bedøves_ FØJ

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 25-01-11 23:41

øh, her på egnen, kan man stadig få en tand trukket ud, samtidig med en byld, så det er der ingen facit på!

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 27-01-11 11:40

Jeg har trukket en betent tand, Det var ondt fordi bedøvelsen ikke virkede. Men det var hurtig overstået.Det var på tandlægevagten i København
alimak