/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Fedt/ smørrelse
Fra : nomore
Vist : 619 gange
50 point
Dato : 25-01-11 20:52

Kan man gøre fedt mere flydende, uden at det mister sine egenskaber for meget.
Havde tænk mig det næsten skulle være flydende??

Og i så fald, hvad skal jeg fortynde med.

Kommentar
Fra : Dext

Dato : 25-01-11 20:56

I hvilken sammenhæng vil du lave det mere flydende? Du kan jo evt. varme det op.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-01-11 21:03

Hæ... hvordan skal man lige gøre det, uden at skulle have en ovn eller lignende med sig.

Det skal fortyndes, uden brug af varme, MEN ad kemisk vej.
Enten med en meget tynd olie eller??? der kan gøre det rimeligt flydende.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 35 point
Dato : 25-01-11 21:44

Folk der skal have foretaget en fedtsugning får forinden indsprøjtet noget der gør fedtet mere flydende.

Jeg ved dog ikke hvor det kan købes.

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 25-01-11 22:19

Tak for svaret LuffeA.