/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Tentorstålpæle..
Fra : w-coast
Vist : 1556 gange
50 point
Dato : 21-01-11 11:57

nogle der ved hvad den længste længde man kan få i tentorstålpæle er??

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-01-11 12:08

- du kan bestille dem i den længde du vil ha' hos Poda:

http://www.poda.dk/

Accepteret svar
Fra : lally

Modtaget 60 point
Dato : 21-01-11 12:34

hej .

http://www.lemu.dk/Rustfrit_stål_og_fittings-3377.aspx

her kan du købe det stål du skal bruge

http://www.sanistaal.dk/da/produkter/produktkatalog.html

her er også et sted.

hilsen lally

Kommentar
Fra : lally

Dato : 21-01-11 12:36

hej

6 meter

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 21-01-11 12:44

Du kan få stænger hjem i 12 mtr. længde fra sanistål,lmg eller boltsen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-01-11 19:09

tja, du har jo fået svaret !
Een mener 6 meter - en anden 12 meter ......
Hvis du snakker med grosisten, så laves tentorstål i forskellige tykkelser, omend 12 mm eller 16 mm er de mest anvendte.
Til jernbinding er 22 mm og større, meget større også meget brugt, men længden kommer helt an på hvordan du bestiller.
Jeg var selv med til at støbe den store skorsten på Fynsværket for nogle år siden, der fik vi leveret tentor i 24 meters længder i flere diametre, vi klippede dem selv i længde - jeg arbejdede som anhugger på en 70 meters kran og de blev hejst op i den længde de havde brug for på støbesjakket - så du kan, hvis du snakker med grosisten få dem lige så lange du kan tænke dig.
De plastdimser der sættes på for at føre en tråd til indhegning - dem kan du jo selv sætte på, de kan købes mange steder i frit valg.
Så der er mange, rigtig mange muligheder -
god fornøjelse
mvh
Bennymanden

Godkendelse af svar
Fra : w-coast

Dato : 21-01-11 19:12

Tak for svaret lally.

Kommentar
Fra : lally

Dato : 21-01-11 20:47

det var så lidt