/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
Fiskebæk Hotel (Farum)
Fra : modersvilje
Vist : 751 gange
200 point
Dato : 20-01-11 00:10

Jeg søger en liste over ejere af Fiskebæk Hotel

Det jeg søger lige nu er:
Hvem der har ejet hotellet fra omkring år 1900 til ca 1920

MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-01-11 06:11

Lokalhistorisk arkiv eller landsarkivet og se i realregister

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 20-01-11 11:39

Hej Teil
Det ved jeg godt,
jeg skrev til lokalarkivet samtidig med at jeg lavede dette indlæg,

Der kunne jo sidde en lokal Farum-borger, der vidste alt om dette hotel

MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 27-01-11 13:09

Svar Fra Farum Lokalarkiv

Ejerlisten over Fiskebæk Hotel
Der optræder en Fru Henriette Licht f. Engberg Petersen i særeje fra 29.07.1919 til 27.03.1923.

Det var hende jeg søgte

MVH
Modersvilje

Annuller spørgsmålet
Fra : modersvilje

Dato : 27-01-11 19:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål