/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobilabonnement
Fra : jøjø
Vist : 984 gange
200 point
Dato : 19-01-11 21:11

Jeg har købt et mobil-abonnement til en gammel faster, der ikke har haft mobiltelefon før.

Hun har ikke computer og betaler sine regninger via PBS.

Nu har jeg opdaget, at det mobilselskab, som jeg valgte, kun bruger optankning/opfyldning, ikke PBS.
Det er åbenbart ret almindeligt.
Det går jo ikke, men nummeret kan vel flyttes.

Kan nogle her anbefale mig et godt, billigt mobiltelefonselskab, hvor man kan betale via PBS?
Helst et "gratis" abonnement, få og korte samtaler, få SMS'er.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 210 point
Dato : 19-01-11 21:24

Hej.
Hvorfor ikke sørge for hun får M1...jeg har det i min ekstra tlf.
Får GRATIS 50 kr. pr. md. og snakke for.
Jeg bruger den kun til opkald som jeg ikke har fordel af med mit andet abonn.
Jeg ved godt at nogen herinde ikke tror på det er rigtigt .em det er det. M1 satser på at man "taler" over sig og kræver så ind. Jeg har haft det i ½ år nu og ALDRIG betalt en kr. til dem.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-01-11 21:26

http://m1.dk/?partner=47
Læs event. her.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 19-01-11 21:36

M1 gratis 50 med automatisk optakning når saldo er under kr. 50,- der trækkes via PBS, det er det bedste og billiste hvis der ikke snakkes for meget. M1 har produkter at vælge imellem, så klik ind på M1 og spar penge

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 19-01-11 21:47

vi har 2 telefoner hos M1 nu på fjerde år
med gratis 50, det er super

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 19-01-11 22:11

Hvilket net bruger de?? Her hvor jeg bor er det kun TDC's net som kan bruges

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 19-01-11 23:20

Har fundet ud af det. Det er TDC's net de bruger. Meget interessant og værd at overveje. Tak for tippet piaskov

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-01-11 09:31

Citat
Tak for tippet piaskov

Du skal da være så velkommen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-01-11 11:47

Citat
M1 har produkter at vælge imellem,

Og du kan få flyttet det tlf. nr. hun har fået så hun beholder det

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 20-01-11 13:12

M1 med gratis, jeg må grine...
Jeg bestilte 2 af disse, et i mit kæreste navn og et i eget. Plus kom der gebyrer på, pga. manglende forbrug mv. Hold jer væk fra M1. Det er dog det værste gang hø.
Jeg fik opsagt mit i tide betalte kun 300 kr. Vil hellere ofre de penge til et abonnement hos CBB.

Bruger selv onfone. Det er sat op til at trække automatisk 100 kr. hvis der er underskud på kontoen. Meget billigere og reelt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-01-11 13:26

Citat
M1 med gratis, jeg må grine...

Jamen så grin du bare derud af...DET ER GRATIS!!!
Du må ha' bestilt noget forkert hos dem.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 20-01-11 13:44

hvis hun har tdc fastnet så få duet .... det er gratis mere eller mindre ...

Godkendelse af svar
Fra : jøjø

Dato : 20-01-11 21:55

Tak for alle svarene.

M1's Gratis 50 lyder så spændende, at både fasteren, undertegnede og den bedre halvdel nu har flyttet vores mobilabonnementer dertil.